loading...
دانلود آهنگ جدید، دانلود فیلم و سریال کره ای
admin بازدید : 133 چهارشنبه 06 بهمن 1395 نظرات (0)

 

 

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی تبانی با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ آهنگ

دانلود آهنگ تبانی از احسان تهرانچی

دانلود اهنگ تبانی به همراه متن آهنگ و بیوگرافی خواننده

ترانه : یکتا شاه مرادی ، آهنگ و تنظیم : احسان تهرانچی

Download New Music ehsan tehranchi – tabani

 

متن آهنگ احسان تهرانچی تبانی

اساسی دارم میبازم به غرورت هر روز نگفتم بمون تا بشه خواهشم برگردی
اساسی دارم عذابه درد تنهایی رو تو هیاهوی نبودنت میکشم برگردی

جلو چشمام تک تکه عکساتو ردیف کردم با نبودنت تبانی شده برگردی
اساسی پیر شدم تو پیچو خمه تقدیرت رنگه روزام مثله شب ساکته تا برگردی

چشامو میبندم باز میکنم نیستی باورم شده پشته فاصله جا موندم
خونه پر شده از عطر و بوی رفتنت من تو سلوله تنهایی جا موندم
من تو سلوله تنهایی جا موندم

هر جا میرم جای خالیت شده یه سایه برام دیگه پشته سر من مثه سابق نیستی
تو سکوت غم واسه برگشتنه تو داد زدم نشنیدی تو هق هقمو اینه موافق نیستی

بی تو شعله میکشه قامت این تنهایی منو خاکستر عشقی که داره دود میشه
هنوزم فکر میکنم پشته سر ثانیه ها سمت هر راهی که میرم به تو محدود میشه

چشامو میبندم باز میکنم نیستی باورم شده پشته فاصله جا موندم
خونه پر شده از عطر و بوی رفتنت من تو سلوله تنهایی جا موندم
من تو سلوله تنهایی جا موندم

بیوگرافی احسان تهرانچی

 

پخش آنلاین :

رمز فایل : www.topmovei.ir

لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی تبانی با کیفیت 128
دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی تبانی با کیفیت 320
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود آهنگ جدید ، دانلود فیلم کره ای ، دانلود سریال کره ای ، دانلود موزیک جدید، دانلود فیلم تایوانی، دانلود سریال تایوانی، دانلود فیلم چینی، دانلود سریال چینی، دانلود ترانه جدید ، دانلود فیلم زاپنی، دانلود سریال ژاپنی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بنظر شما کدام فیلمها خوبتر هستند
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 157
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 1,060
  • بازدید سال : 19,295
  • بازدید کلی : 132,027
  • کدهای اختصاصی
    دانلود آهنگ جدید ، دانلود فیلم کره ای ، دانلود سریال کره ای ، دانلود موزیک جدید، دانلود فیلم تایوانی، دانلود سریال تایوانی، دانلود فیلم چینی، دانلود سریال چینی، دانلود ترانه جدید ، دانلود فیلم زاپنی، دانلود سریال ژاپنی