loading...
دانلود آهنگ جدید، دانلود فیلم و سریال کره ای
admin بازدید : 208 چهارشنبه 06 بهمن 1395 نظرات (0)

 

 

دانلود آهنگ جدید آرش ای پی فیریکی با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ آهنگ

دانلود آهنگ فیریکی از آرش ای پی

دانلود اهنگ فیریکی به همراه متن آهنگ و بیوگرافی خواننده

Download New Music Arash Ap Freaki

 

متن آهنگ آرش ای پی فیریکی

منم یه آدمی که دیگه نمیسازه با هیشکی
نداره فرقی براش چشم آبی موی بور یا مشکی
شدم یه آهنی که پس میزنه همه رو از دم
تو بودی همونی که من از ته دلم میخواستم
تو بودی
یه فریکی بی مخ
بیا ببین اینطور
چطوری میگردم دور و برت
میخوام ببینی چون
نه دیگه راهی نمونده واسه من
بیا ببین چی شد
یه فیریکی بی مخ
بیا ببین تو
چجوری میگردم دور و برت
میخوام ببینی چون
نه دیگه راهی نمونده واسه من
بیا ببین چی شد حال و روزم
هیییی هیییی هیییی
نه نه نشد هیچکی مث تو واسه من عزیز نشد
نه دیگه هیچکی مث تو دیوونه دل منو نبرد
نگو که اون قلب مریضت تها بود
تو بودی همونی که خواست بشم من نابود
تو بودی
یه فیریکی بی مخ
بیا ببین اینطور
چطوری میگردم دور برت میخوام ببینی چون
نه دیگه راهی نمونده واسه من
بیا ببین چی شد حال و روزم
یه فیریکی بی مخ
بیا ببین اینطور
چطوری میگردم دور برت میخوام ببینی چون
نه دیگه راهی نمونده واسه من
بیا ببین چی شد حال و روزم

 

بیوگرافی آرش ای پی

بررسی آهنگ جدید آرش ای پی فیریکی

 

پخش آنلاین :

لینک های دانلود آهنگ :

رمز فایل : www.topnob.ir

دانلود آهنگ جدید آرش ای پی فیریکی با کیفیت 128
دانلود آهنگ جدید آرش ای پی فیریکی با کیفیت 320
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود آهنگ جدید ، دانلود فیلم کره ای ، دانلود سریال کره ای ، دانلود موزیک جدید، دانلود فیلم تایوانی، دانلود سریال تایوانی، دانلود فیلم چینی، دانلود سریال چینی، دانلود ترانه جدید ، دانلود فیلم زاپنی، دانلود سریال ژاپنی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بنظر شما کدام فیلمها خوبتر هستند
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 53
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 946
  • بازدید ماه : 946
  • بازدید سال : 19,181
  • بازدید کلی : 131,913
  • کدهای اختصاصی
    دانلود آهنگ جدید ، دانلود فیلم کره ای ، دانلود سریال کره ای ، دانلود موزیک جدید، دانلود فیلم تایوانی، دانلود سریال تایوانی، دانلود فیلم چینی، دانلود سریال چینی، دانلود ترانه جدید ، دانلود فیلم زاپنی، دانلود سریال ژاپنی