loading...
دانلود آهنگ جدید، دانلود فیلم و سریال کره ای
admin بازدید : 113 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)

 

 

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی کنارتم با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ آهنگ

دانلود آهنگ کنارتم از احمد سعیدی

دانلود اهنگ کنارتم به همراه متن آهنگ و بیوگرافی خواننده

Download New Music Ahmad Saeedi Kenaratam

 

متن آهنگ احمد سعیدی کنارتم

کنارتم هرجای دنیا به یادتم وقتی که تنهام به یادتم کنارتم
نگرانتم من و نور یه شمع تو آرامشم وقتی به یادتم
تنهاییمو دوست دارم وقتی با یاد تو میگذره به سختی
با اینکه از من دور دوری نزدیکم به تو هرجا که هستی
تنهاییمو دوست دارم وقتی با یاد تو میگذره به سختی
با اینکه از من دور دوری نزدیکم به تو هرجا که هستی
گریه می کنم تو سکوت این شبها کسی حالمو نمیدونه این روزا
با خاطراتمون خوبه حالم کنار تو هنوز تو این عکسام
گریه می کنم تو سکوت این شبها کسی حالمو نمیدونه این روزا
با خاطراتمون خوبه حالم کنار تو هنوز تو این عکسام
تنهاییمو دوست دارم وقتی با یاد تو میگذره به سختی
با اینکه از من دور دوری نزدیکم به تو هرجا که هستی
تنهاییمو دوست دارم وقتی با یاد تو میگذره به سختی
با اینکه از من دور دوری نزدیکم به تو هرجا که هستی

بیوگرافی احمد سعیدی

 

پخش آنلاین :

لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی کنارتم با کیفیت 128
دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی کنارتم با کیفیت 320
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود آهنگ جدید ، دانلود فیلم کره ای ، دانلود سریال کره ای ، دانلود موزیک جدید، دانلود فیلم تایوانی، دانلود سریال تایوانی، دانلود فیلم چینی، دانلود سریال چینی، دانلود ترانه جدید ، دانلود فیلم زاپنی، دانلود سریال ژاپنی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بنظر شما کدام فیلمها خوبتر هستند
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 131
  • باردید دیروز : 53
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,013
  • بازدید ماه : 1,013
  • بازدید سال : 19,248
  • بازدید کلی : 131,980
  • کدهای اختصاصی
    دانلود آهنگ جدید ، دانلود فیلم کره ای ، دانلود سریال کره ای ، دانلود موزیک جدید، دانلود فیلم تایوانی، دانلود سریال تایوانی، دانلود فیلم چینی، دانلود سریال چینی، دانلود ترانه جدید ، دانلود فیلم زاپنی، دانلود سریال ژاپنی